Новини | Про формацiю | Альбоми | Преса | Медiа | Гостьова книга

Додати повідомлення | Пошук

Бесплатные гостевые книги MBook
Ищете лучший и недорогой хостинг? Вам сюда!

95 Ім'я: Lilit 23 июля 2008г. в 20:23наверх
Email: Lilit-yo
Я таки наважуся тут спитати.. Володю, а звідки така нетерпимість до російської мови? Власне, як росіянка наполовину, маю комлекс... До нестями кохаю "терцію", але ж от розмовляю в повсякденному житті російською.. Що ж я, не надто віддана фанатка? :)
Коментарі:
 
  • Donald
    Скажіть будь-ласка,як відноситесь до питання рідної мови? Чи є з вас такі, хто розмовляє у повсякденному житті російською мовою?...
     
    Шановна Lilit(на жаль не знаю Вашого Ім*я),я просто відповідав на запитання,можливо треба було наголосити,що українська мова є рідною для учасників колективу?Тоді перепрошую,якщо Ви мене не так зрозуміли:)Думаю ніхто не закине нам нетерпимість по відношенню до рас,мов або орієнтацій! Сім*я-це є ОСОБИСТА СПРАВА КОЖНОГО і не мені це обговорювати!Я думаю пора переходити на "суахілі",тоді точно питань не виникне:) А якщо відверто,то ми СПІЛКУВАЛИСЯ до цього БЕЗ ПРОБЛЕМ! То ж давайте ПРОДОВЖИМО ЦЕ СПІЛКУВАННЯ!!!!!!
    23.07.08 23:36
  • Lilit
    Дональде, вибачте будь ласка! Я не знаю, просто по Вашій відповіді якось склалося таке враження.. Доречі, з цього приводу маю ще запитання. Якось обговорювали з Сашком Шевчуком   (дизайнером вашого офіційного сайту :)   ), що у "Піккардійської терції" є пісні, ну якщо не на всіх, то на дуже багатьох мовах, а от на російській нема. Чому так? Якось не склалося чи "терція" не бачить свої твори російськомовними?
    P.S. Володю, і коли Ви знаходите час, щоб нам тут відповідати? :)
    P.P.S. А звати мене, доречі, Ольгою.
    24.07.08 15:47
  • vic [Кам'янець-Подільський]
    Вибачте, що втручаюся, але наскільки мені відомо, російськомовна пісня у репертуарі ПТ є: в альбомі "ad libitum" "Неаполітанська пісенька" на музику Чайковського.
    24.07.08 18:19
  • Donald
    Абсолютно вірно-П.Чайковський"Неаполітанська пісня" і ми навіть виконуємо її на концертах,правда не на всіх.Зрештою і без нас на естраді ьагато російськомовних виконавців.З іншої сторони ніхто не заставляє"Рамштайн"переходити на англійську мову.
    P.S.По-перше мені приємно тут спілкуватися:)По-друге,якщо Ви уважно подивитеся,то звернете увагу,що я пишу в основному пізно ввечері.По-третє в нас відпустка:):):)
    P.P.S.Дуже приємно,Вітаю Вас з Днем Ангела:)
    25.07.08 00:10

  • Коментувати
    94 Ім'я: фан 16 июля 2008г. в 18:52наверх
    Привіт! Цікаво було би знати, Дональде,чому Ви, вибираєте вірші в більшості "мінорні", а потім пишеться і відповідна музика. Це такий "відповідний" світогляд?
    Коментарі:
     
  • Donald
    Цікаве запитання:) Я ніколи над цим не задумувався.Просто люблю романтику,а вона буває різною("Вій" Гоголя це теж романтична проза)Можливо мені більш подобається стан ностальгії,доброго смутку,але тільки не хандри!Я думаю в творчості можна більше нафантазувати,ніж в реальному житті.Зрештою ми із Славком Нудиком доповнюємо один-одного:він пише веселі,життєрадісні пісні,а я ностальгійно-романтичні:)
    17.07.08 13:05
  • фан
    Дякую за відповідь!Але "Гуцулію...", "Я придумаю світ", "Полудніцу","Гей, пливе кача" мені важко назвати ностальгійно-романтичними. І вірші і музика швидше за все "трагічно-драматичні":).Це ж треба так і відчувати. Вам дуже добре вдалось відтворити колорит Карпат в "Гуцулії..."
    Чи написання і відтворення таких пісень не виснажує вас енергетично, особливо на "стадії" написання і вивченням колективом? Такі пісні і на сцені "просто так" без емоцій не відспіваєш.
    Дякую!:)
    18.07.08 17:49
  • Donald
    "Ой,слаба,я...","Я спитався...","Вперто іди","Колискова для Аліси","Загадкова","Ніч новорічна","Мелодія пізньої осені","Там,де неба блакить...","Сумна я була..."-послухайте ці пісні,вони відрізняються від тих,що Ви назвали:)
    А на Ваше запитання відповім так-сценічне виконання набагато більше виснажує,ніж написання та вивчення пісні!!! Але нас шестеро,тому повного виснаження не буде:)
    19.07.08 11:48
  • фан
    Дякую! Цi я вже слухала i буду прослуховувати i надалi!!!:) Нових творчих звершень i "powodzenia we wszystkim"!
    21.07.08 19:43
  • Donald
    Дякую,не ображайтеся:) Будуть нові пісні,будуть нові емоції:)
    22.07.08 00:19

  • Коментувати
    93 Ім'я: gryg 19 июля 2008г. в 11:52наверх
    Email: gryg
    Скажіть, будь ласка, Ваша "Коломбіна" якось пов’язана мелодійно із класичною версією Брассенса середини 50-х, чи музика писалася автономно?
    Коментарі:
     
  • Donald
    Музику написав Славко Нудик і вона не має нічого спільного з твором Брассенса.
    20.07.08 12:24

  • Коментувати
    92 Ім'я: фан 10 июля 2008г. в 10:36наверх
    Вітаю! Дональд, оскільки серед нас ВИ один "найяскравіший", то цікаво було би знати, тим більше ВИ повязані з таким витонченим видом мистецтва, про ваші перші починання. НЕ секрет, що й інші піккардійці роблять обробки пісень, чи гуртом, але мені дуже цікаво, як це відбувається у Вас. Чи допустимо Вам потрібно налаштовуватися,чи щоб повітря у кімнаті було свіже і чи щоб було тихо....
    Дуже дякую :)
    Коментарі:
     
  • Donald
    Я навіть не знаю як Вам відповісти:) Справа в тому,що це для мене як дихання.Я сідаю за ф-но і починаю музикувати,якщо виходить щось добре,то повторюю це декілька разів для розвитку матеріалу.Зрештою я на це вчився.А перші дві обробки були "Туман яром" та "Горіла сосна".Останнє аранжування було недавно на пісню ТНМК "Гранули".Прийшлося добре попотіти,щоб версія достатньо відрізнялася від оригіналу,але результат перевершив усі сподівання,причому спочатку була написана авторська мелодія вступу та програшу,а вже потім під неї редагувалася сама пісня.Скоро можна буде її почути,ми вже дописали весь альбом і зараз займаємося його зведенням.
    16.07.08 12:07

  • Коментувати
    91 Ім'я: фан 3 июля 2008г. в 15:17наверх
    Email: nikolezadorohyy
    Вітаю всіх!Щиросердечно вдячна за  
    стільки висловлених думок.  
    І як на мене наша дискусія досягла  
    апогею.З вашого дозволу сильно не  
    вникаючи у все сказане і почуте,  
    поясну свою позицію.
    Найперше дуже перепрошую ,що
    вийшло так, ніби розкладаю людей по  
    кісточках і мені справді прикро, що вийшло ніби
    критикую Вас, Володимире.  
    Ні. Я не намагалася сказати, що Піккардійці  
    чимось гірші бо чогось не знають.Ян написала Вік:
    "Важливо знайти себе, своє місце,
     свою справу".  
    Це правильно.Це класно.
    Тай для чого все знати, коли ти негідний звання Людина.
    Чому власне я почала говорити про математику та історію?
    Дуже просто. Ліліт, ви поділилися з нами гарною історією зі свого життя, про свого батька. Це мило. Але, подивимося з іншого боку, це те саме, що би я сказала, що не потрапила в автокатастрофу, бо у той момент слухала Піккардійську терцію.  
    (Це суто теоретично не заторкуючи мистецтва, зрозумійте правильно).
    Але хіба не є на це Боже Провидіння,яке цей такий різнобарвний світ підтримує і керує ним...
    Просто , думаю, так вийшло, що власне Піккардійці своїм співом у той момент достукалися до вашого серця. Але не все так просто.  
    Думаю  Бог знаючи Вас Ліліт дуже добре, допустив, щоб вийшло таке  
    скажемо "співпадіння" і ви очухалися...
    Щодо того, за що любимо людину. Подумаймо добре: є два світи цей
    матеріальний і духовний. З точки зору надприроднього, то справді
    (і так має бути!)маємо просто любити людей, зі всіма їхніми
    недостаткам; маємо любити їх тому, що всі є грішні і потребують помочі.
    Але є матеріальна сторна ще. Коли підсвідомо, не замислюючись  
    людина шукає того, хто її "заповнить". Тобто, людину, з якою можливо ідеально зійтися характерами. І от допустимо я живу музикою, дуже сильно захоплююся нею, але через різні обставини мушу по житті займатися іншими справами, припустимо бути художницею.
    І тому люблячи мистецтво, я буду шукати людину, яка має щось таке від музики, щось незбагненно незвичайне, містично - загадкове. І в той час мене абсолютно не цікавитиме матиматика.  
    Це все так, суто теоретично, просто щоб трошки виправдатися, а то у мене  
    зробилося враження що маю не обличчя, а халяву....
    Все ж цікаво знати : "Можливо я помиляюся?..."
                     Щиро ваша
     
     
    Коментарі:
     
  • Enni [Київ]
    А Ви не вважаєте, що на все дивитеся трохи затяжко...
    03.07.08 16:16
  • vic [Кам'янець-Подільський]
    Абсолютно згодна, що "трохи затяжко" :-) Як казала колись добра знайома: "сделай лицо попроще и к тебе потянутся люди!" але суть не в тому.
    Дивно було прочитати такі рядки: "допустимо я живу музикою, дуже сильно захоплююся нею, але через різні обставини мушу по житті займатися іншими справами, припустимо бути художницею.  
    І тому люблячи мистецтво, я буду шукати людину, яка має щось таке від музики, щось незбагненно незвичайне, містично - загадкове"... трохи смішно, але це про мене   (дійсно захоплююсь музикою, але склалось так, що займаюсь іншим) Але це аж ніяк не означає, що буду шукати людину, яка б була зі світу музики! По-моєму рід заняття чи хобі друга   (приятеля, коханого) тут абсолютно не має значення! просто люди мають бути близькі ПО ДУХУ   (як не загально і банально це звучить...   ) або ще краще про це сказав Володимир у попередньому коменті: людину треба оцінювати комплексно, як ОСОБИСТІСТЬ! чи я не права?..
    03.07.08 21:14
  • Donald
    Достатньо слів.У кожного своя Правда,тому просто слухайте нас.Дуже дякую всім,хто написав свою думку.Але на мою думку пора змінити тему,на дворі ж-ЛІТО:)
    06.07.08 16:10
  • фан
    Але істина одна, а ключ до  неї - це знання... Тому де є діалог, там можливий мир і порозуміння :)
    10.07.08 10:40

  • Коментувати
    90 Ім'я: фан 5 июля 2008г. в 13:36наверх
    Дорогі Піккардійці!
    Скажіть будь-ласка,як відноситесь до питання рідної мови? Чи є з вас такі, хто розмовляє у повсякденному житті російською мовою?... І скажіть, що маєте спільного з хором Collegium Contichorum, який співає разом з вами Хоральну прелюдію....  
    Щиро дякую
    Коментарі:
     
  • Donald
    Рідна мова вона одна-УКРАЇНСЬКА!Інакшою ми ніде не спілкуємся(хіба за кордоном).
    За часів нашого навчання в консі,там викладав диригування та хор-клас Геніальний чоловік-Ігор Михайлович Циклінський,дай Боже йому здоров"я.Створення чоловічого хору це його ініціатива,а ми були дійсними учасниками цього колективу,де всі були друзями.На жаль,після того,як Маестро викинули ганебно з конси,цей хор перестав існувати,та ми вірішили ще раз його зібрати бодай на один твір.Думаю вийшло добре.
    06.07.08 16:05

  • Коментувати
    89 Ім'я: gryg 4 июля 2008г. в 20:10наверх
    Хто автор слів "Мелодії пізньої осені"?
    Коментарі:
     
  • Donald
    Дзвінка Сумарук,"Пустельник" теж справа її рук:)
    06.07.08 15:57

  • Коментувати
    88 Ім'я: V@V 3 июля 2008г. в 16:22наверх
    Місто: Суми
    А шо зрештою цікаво, єдинне що інтрегує,для чого багато галасу. Піккардійці професіонали - і цим все сказано. Єдине, не знаю чи правильно зрозумів, що типу Ви любите Піккардійців тільки тому, що вони є супер у музиці а ви у образотворчому мистецтві?...
    Коментувати
    87 Ім'я: фан 30 июня 2008г. в 10:27наверх
    Email: nikolezadorohyy
    Дорога Ліліт! Розумію про що ви... Звичайно, світ не без добрих і творчих людей. Але все ж притримуюся думки, що не варто так привязуватися до людей. Бо все ж на землі жити вічно не буду. Щодо Піккардійців, звичайно, я їх сильно люблю, чи так би мовити люблю у них те, що доповнює мене, така вже ця земна природа. Не прошу погоджуватися зі мною, просто кажу: подумайте логічно... всі люди є просто людьми. Піккардійці класно співають, Доналд класний аранжувальник, скажу навіть більше композитор, все класно, але думаю, що він ніколи не цікавився сильно історією чи математикою... Доналд, можливо я помиляюся? Цікаво знати, що ви думаєте?....
    Коментарі:
     
  • vic [Кам'янець-Подільський]
    Вибачте, що втручаюся, але Ваша прикінцева репліка мене до цього спонукала... Хіба має значення те, чи цікавився Володимир історією чи математикою?! навіть якби і зовсім не знав цих наук   (а я впевнена, що з їхніми основами він знайомий), то це аж ніяк не применшує його заслуг чи ролі Піккардійської Терції в українському музичному просторі!
    Не хочеться тут наводити хрестоматійні приклади того самого Пушкіна чи іншщих видатних людей... Адже роль особистості в історії визначається не тим, чого вона не знала чи не вміла, а її заслугами, успіхами, перемогами! І в пам'яті нащадків залишаться їхні здобутки, а не оцінки в додатку до диплома :-)  
    Не можна і не потрібно знати все. Важливо знайти себе, своє місце, свою справу. Думаю, піккардійцям це цілком вдалося. За що ми їм щиро вдячні! ;-)
    30.06.08 16:53
  • Donald
    Цікаво,а навіщо так розкладати людей по кісточках? Якщо я люблю Стінга,то я його люблю за все.Може він теж не сильно розбирався в математиці І можливо саме через те він і став СТІНГОМ!!! Так, я не сильно цікавлюся математикою,а стосовно історії Ви не праві.Але не треба до людей підходити з позиції сильних та слабких сторін,а треба оцінювати їх комплексно,як ОСОБИСТІСТЬ!!!
       Для Lilit.
    Заради таких слів ВАРТО жити і творити!!! Дуже дякємо ВАМ.
    30.06.08 23:24

  • Коментувати
    86 Ім'я: фан 23 июня 2008г. в 10:22наверх
    Email: nikolezadorohyy
    Вітаю! Дуже гарно Ви написали, дорога "біла вороно", процитую вас
    "Нам не потрібна тимчасова популярність,для нас набагато важливіша людська шана", гарно, дуже гарно.
     Але не замислювалися Ви, що все що повязане з людиною є тимчасове, що не варто стільки старатися для людей,
     бо всеодно врешті у важку хвилину вони повернуться до тебе спиною.  
    Не подумайте, що я не люблю життя  
    чи є якоюсь антигуманною. Ні, зовсім навпаки. Але проблема, що залюблена у все добре, а його так мало. Людина                            
    це є щось добре, тому поважаю її, але інколи вчинки тих людей заставляють їм противитися........ До чого веду?
    Чи не лякає вас що ви "на землі людина"...  
    Щиро ваша
    [b][i][u]
    Коментарі:
     
  • Lilit
    Вибачте, будь ласка, що втручаюся. Але якось дуже негативно Ви на життя дивитесь.. Гадаю що-що, а саме людську шану, любов та вдячність „піккардійці” точно завоювали. Скажу за себе. Колись саме „Піккардійська терція” допомогла мені пережити дуже важку подію, а саме смерть батька.. Так сталось, що за щасливим, гадаю, збігом на той період припав концерт „терції” і саме він вивів мене з того ступору, в якому я перебувала... Скористаюся нагодою, щоб особисто подякувати за це. Скажу точно, що буду пам’ятати  це все життя. І зроблю для них все, у міру моїх можливостей :) Гадаю, цей сайт тому доказ ;) І я не одна така. „Піккардійців” люблять по всьому світу. І, повірте мені, ця любов надовго :)
    24.06.08 18:22

  • Коментувати
    85 Ім'я: фан 17 июня 2008г. в 14:44наверх
    Email: nikolezadorohyyМісто: Тернопіль
    Привіт!Дорогі Піккардійці!  
    Дуже перепрошую, що можливо трохи потривожу, особливо вас, Володимире, просто ваш сайт на реконструкції.
    Так склалися обставини, що з мого оточення, в якому я перебуваю, швидше сприймається попса, рок і метал, а я виходжу "білою вороною", бо слухю якісь "воплі". Мене це зовсім не хвилює, я просто люблю мистецтво, а ви є його творцями. Для мене воно породжує своєрідну дійсність, що є далекою від реальності. Я в деякій мірі потім боюся заглядати правді у вічі, легше ж сприймається приємне.
    Очевиддне захоплення змусило мене познайомитися більше не лише з творчою спадщиною, яка здавалося б вже ідеальна і нема куди вже вдосконалюватися   (це я про "Етюди"). Але закономірно, що чим більше щось починаєш розуміти приходиш до висновку що є ще над чим працювати і воно не все так просто.
    Отож я трошки вникла у ваше повсякденне життя. Думаю ніхто з вас не відчував якихось незручностей, бо біля вас була відчутна лише моя тінь. Я рада, дуже сильно рада, що наша рідна Україна прославлена такою формацією, таким обдарованим колективом, тобто вами.  
    Дуже мене вразила ваша своєрідна набожність. Скажу без перебільшення така повага до Бога і таке підпорядкування Його Провидінню. Ви справді особливі. Виглядаєте ви зовсім ідеальними, хоча ви , як стараюся себе переконати, звичайні люди, тому не без хиб.  
    Своїм листом хотіла б попросити, трошки пояснити, звичайно, якщо дозволить Ваш час, як це так можливо у наш час жити так безкорисливо, скромно і не для реклами, як можливо жити і вибираючи між добром і злом у світі де існують герої і прості смертні, в той час коли справжні Люди чомусь відходять на другий план. Чи важко творит музику не "ставши"  нею.
     
    Я Вам буду безмірно вдячна за відповідь.  
     
    Щиро ваша
    Коментарі:
     
  • Donald
    Спробую відповісти,бо такий початок надихає на живе спілкування,а не обмін повідомленнями.Ми теж "білі ворони"(особливо я :))Думаю не треба пояснювати чому.Я би замінив слово "набожність" на духовність.В першу чергу це заслуга батьківського і родинного виховання,а вже потім власного усвідомлення цього значення.Тому вибору немає:ми співаєм про те,що відчуваємо,чим живемо,про що мріємо!Нам не потрібна тимчасова популярність,для нас набагато важливіша людська шана,тому з великою приємністю прочитав Вашого листа і дуже хочу подякувати за щирі та приємні слова.А музика для нас засіб спілкування з людьми і дуже дякуємо Богу,що дав нам можливість спілкуватися на належному рівні:)Не хочу сильно філосовствувати,але для кожної людини важливо залишатися собою.Ми такі,якими Ви нас бачите і чуєте!Вибачте,що не відразу відповів,не було можливості,але завжди буду відгукуватися на всі листи і повідомлення.Дякую:)
    20.06.08 14:01

  • Коментувати
    84 Ім'я: фан 17 июня 2008г. в 14:08наверх
    Email: nikolezadorohyyМісто: Тернопіль
    Доналд, перепрошую за трохи незвичне питання, але чому ви цим займаєтесь,невже вам цікаво давати коментарі?...
    Коментарі:
     
  • Donald
    Не просто цікаво,а дуже цікаво!Зрештою ми музику творим не тільки для себе.А спілкування завжди приносить користь.Отже-спілкуймося:)
    20.06.08 13:36

  • Коментувати
    83 Ім'я: фан 12 июня 2008г. в 10:45наверх
    Email: nikolezadorohyyМісто: Тернопіль
    Вітаю всіх! Можна знати хто такий Donald, людина, що дає коментарі. Просто цікаво чи інформація достовірна... Щиро вдячна, зрозумійте правильно....
    Коментарі:
     
  • Lilit
    Можливо, треба було дати йому самому відповісти, але, вибачте, не можу втриматися.. Це Володимир Якимець - керівник "Піккардійської терції" ;)
    12.06.08 13:06
  • Donald
    Підтверджую те,що сказала Lilit;)
    12.06.08 14:19

  • Коментувати
    82 Ім'я: Фан 9 июня 2008г. в 11:09наверх
    Email: nikolezadorohyyМісто: Тернопіль
    Вітаю! Дуже приємно мені було почути мені вас у супермаркеті, хоча зазвичай крім попси нічого не "виглядає". Це була ваша пісня "Про Львів". Тоді до закінчення пісні я була змушена стояти біля колонки, а моїм друзям вдавати що їм не смішно з мене.
    Чому не відвідуєте Тернопіль, ми вже дуже скучили за вами....
    Коментарі:
     
  • Donald
    От закінчимо альбом новий і відразу у тур по Україні,а Тернопіль там буде обов*язково!!!
    10.06.08 01:07

  • Коментувати
    81 Ім'я: Томас 9 июня 2008г. в 11:18наверх
    Email: tomatumchiyМісто: Італія
    Привіт Піккардійці! Звичайно ваша музика не знає меж, я за національністю українець, але жиу у Італії, проте дуже радий принаймні інколи з допомогою вашої музики прилинути на рідну Україну. Хотів запитати, чому не працює ваш офіційний сайт? Дякую.
    Коментарі:
     
  • Donald
    Дякую за теплі слова.На жаль наш сайт зараз на реконструкції,надіюся вже найближчим часом він буде доступний.
    10.06.08 01:05

  • Коментувати

    Кількість повідомлень: 140. Показано 15 повідомлень з 81 по 95
    Сторінки:     << [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] >>

    Додати нове повідомлення

    Ім'я*:
    Email:
    URL:
    Місто:
    ICQ:
    Не зберігати в Cookies
    Сповістити про відповідь на email
    Не показувати email
    Текст повідомлення*: 3000
    цитата закрити теги
    все коды